Teie arvamus on meile oluline, seega vaadake ostetud kaubad üle ning jagage oma kommentaare ka teiste euroapteek.ee klientidega.
Milliste kaupade eest on võimalik anda tagasisidet?
- Kaubale saavad tagasisidet anda ainult www.euroapteek.ee kodulehel registreerunud kliendid, st pärast konto loomist.
- Kaupadele saavad tagasisidet anda vaid kliendid, kes on need ostnud www.euroapteek.ee kodulehelt.
- Käsimüügiravimite, homöopaatiliste preparaatide, retseptiravimite, veterinaarravimite ning meditsiinitarvikute ja -seadmete(sh testribad, nõelad ja lantsetid) kategooriates olevaid kaupu hinnata ei saa.
Kuidas anda kauba tagasisidet?
- Kaupa saab hinnata kohe peale tellimuse täitmist (kaubale järeletulemine või kättesaamine), valides kliendi konto jaotises "Minu tellimused" tellimuse, mille puhul kaupa hinnata.
- Samuti saadame 7 päeva jooksul peale tellimuse vormistamist Teile e-kirja koos meeldetuletuse ja lingiga, mis võimaldab hinnata ostetud kaupa.
- Kliendi poolt tootele antud hinnang on avalikult nähtav alles pärast www.euroapteek.ee töötajate heakskiitu.
- Klientide antud hinnanguid ei parandata ega korrigeerita, kuid neid ei tohi avalikustada, kui need ei vasta allpool sätestatud nõuetele.
Millist arvustust ei avaldata?
- Pole seotud ostetud tootega.
- Arvustus, mis kasutab tsenseerimata sõnu.
- Arvustuse tekst on labane, ähvardav või vähemust solvav.
- Ülevaate tekst propageerib vägivalda ning etnilist, rassilist, usulist või muud vihkamist.
- Teie arvustus sisaldab reklaamsõnumeid või linke teistele veebisaitidele.